חברת 'פייזר': החיסון יעיל נגד המוטציה הבריטית והאפריקנית

    צבי טסלר No Comments on חברת 'פייזר': החיסון יעיל נגד המוטציה הבריטית והאפריקנית

    מחקר שנערך בשיתוף אוניברסיטת טקסס וחוקרים באפריקה קבע כי החיסון של חברת "פייזר" נמצא יעיל נגד המוטציות החדשות. תיעוד חדש: הוראתו של מרן שר התורה על החיסונים. ישראל ממשיכה להוביל בפער ענק בחיסון האוכלוסייה: מעל 1.7 מיליון בני אדם חוסנו

    חיסון נגד הקורונה | תמונת אילוסטרצייה צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשורת עולמית: על רקע התפשטות המוטציה הבריטית והאפריקנית ברחבי העולם הגורמות להדבקה מהירה יותר של האוכלוסייה, מחקר של חברת פייזר ואוניברסיטת טקסס קובע כי החיסון של החברה יעיל נגד הזנים החדש של הקורונה מבריטניה ומדרום אפריקה.

    המדען הראשי של פייזר אמר לאחר תוצאות המחקר הדרמטי: "זה מאוד מעודד שלפחות המוטציה הזו, שמדאיגה רבים בעולם, לא נראית כבעיה".

    שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין עדכן כי "למעלה מ 1.7 מיליון ישראלים קיבלו את המנה הראשונה של החיסון, כ 115,000 מתוכם רק אתמול. מחר אשמח להיות הישראלי השני שמקבל מנת חיסון שניה, בדרך לשחרור מהנגיף הארור".

    אמש חשף ראה"מ נתניהו כי לאחר מו"מ ממושך הגיע לפריצת דרך וישראל חתמה עם חברת "פייזר" העולמית על הסכם להקדמת ייבוא מיליוני חיסונים באופן רציף. עד פסח נוכל לשבת כולנו עם סבא וסבתא יחד בליל הסדר הבטיח ראש הממשלה.

    משרד הבריאות מעדכן היום (שישי) כי ביממה האחרונה התווספו 7,597 נדבקים מאומתים חדשים. בנוסף, 124,848 תוצאות בדיקות התקבלו אתמול.

    מספר החולים המאושפזים בבתי החולים עומד על 1481 מאושפזים. מתוכם,  285 חולים שמצבם מוגדר קריטי. 873 חולים שמצבם מוגדר קשה. 220 מונשמים. 248 חולים שמצבם מוגר בינוני. 3,565 נפטרים במצטבר מפרוץ המגפה.

    על פי דו"ח של מרז המידע: עם כניסת ישראל לסגר שלישי מלא, התחלואה ממשיכה במגמת עלייה חריפה כלל ארצית בכל המדדים – מספר המאומתים החדשים בממוצע שבועי 6,788, שיעור החיוביים קרוב ל-7% ברמה הארצית בניכוי סקרים, לצד עלייה מתמשכת במספר החולים החדשים במצב קשה (יותר מ-110 ליום בממוצע שבועי) ואף במספר המתים (כ-30 מתים ליממה בממוצע).

     

    מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי על החיסונים:

    צילום: פלאש 90


    0 תגובות